Zásady zpracování osobních údajů
Datum účinnosti: 27. května 2025
Tyto obchodní podmínky (dále jen
„Podmínky“) upravují práva a povinnosti při využívání služeb poskytovaných
prostřednictvím webové stránky www.hamili.cz(dále jen „Web“) provozované společností KáDéčko Bar & Grill s.r.o. (dále
jen „Provozovatel“), a to zejména v souvislosti s objednávkou a donáškou jídla
a nápojů (dále jen „Služby“).
1. Úvodní ustanovení
1.1 Provozovatel
Provozovatelem Webu a poskytovatelem Služeb je:
KáDéčko Bar & Grill s.r.o.
Sídlo: Sokolská 412, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou, Česká republika
IČO: 05634466
DIČ: CZ05634466
Telefon: +420 482 311 111
E-mail: [info@hamili.cz]
Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl
C, vložka 38887.
1.2 Uživatel
Uživatelem je fyzická nebo právnická osoba, která využívá Služby
prostřednictvím Webu (dále jen „Uživatel“). Uživatel může být spotřebitel (dle
§ 419 občanského zákoníku) nebo podnikatel.
1.3 Předmět Služeb
Provozovatel prostřednictvím Webu zprostředkovává a zajišťuje donášku jídla a
nápojů od partnerských restaurací či vlastních provozoven na základě objednávek
Uživatelů.
2. Uzavření smlouvy
2.1 Objednávka
- Uživatel zadává objednávku prostřednictvím Webu vyplněním objednávkového formuláře.
- Objednávka je závazná v okamžiku, kdy Uživatel potvrdí objednávku tlačítkem „Odeslat objednávku“ nebo obdobným způsobem.
- Před odesláním objednávky je Uživatel povinen zkontrolovat správnost údajů, zejména adresu doručení, kontaktní údaje a obsah objednávky.
2.2 Přijetí objednávky
- Po odeslání objednávky obdrží Uživatel potvrzení o přijetí objednávky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
- Smlouva mezi Provozovatelem a Uživatelem je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky Provozovatelem.
2.3 Odmítnutí objednávky
Provozovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, zejména pokud:
- zboží není dostupné,
- adresa doručení je mimo oblast působnosti Provozovatele,
- objednávka obsahuje zjevně nesprávné údaje,
- Uživatel opakovaně porušil tyto Podmínky.
3. Ceny a platební podmínky
3.1 Ceny zboží a donášky
- Ceny zboží jsou uvedeny na Webu včetně DPH a jsou platné v okamžiku odeslání objednávky.
- Cena za donášku je uvedena při zadávání objednávky a může se lišit podle lokality a vzdálenosti.
- Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu cen, přičemž změna nemá vliv na již potvrzené objednávky.
3.2 Způsoby platby
- Platba je možná prostřednictvím platebních metod uvedených na Webu (např. platební kartou online, hotově při doručení, apod.).
- Při platbě hotově je Uživatel povinen připravit odpovídající částku, aby bylo možné vydat přesnou částku.
3.3 Fakturace
- Daňový doklad je vystaven elektronicky a zaslán na e-mailovou adresu Uživatele, pokud není dohodnuto jinak.
4. Dodací podmínky
4.1 Doba doručení
- Předpokládaná doba doručení je uvedena při zadávání objednávky. Jedná se o orientační údaj a může být ovlivněna faktory, jako je vytíženost restaurace, dopravní situace nebo nepříznivé počasí.
- Provozovatel nenese odpovědnost za zpoždění způsobené okolnostmi, které nemůže ovlivnit.
4.2 Místo doručení
- Zboží je doručeno na adresu uvedenou Uživatelem v objednávce.
- Uživatel je povinen zajistit přítomnost osoby oprávněné k převzetí zboží na uvedené adrese v době doručení.
4.3 Převzetí zboží
- Uživatel je povinen zkontrolovat zboží při převzetí. Pokud je zboží poškozené nebo neodpovídá objednávce, je třeba tuto skutečnost ihned nahlásit doručovateli a kontaktovat Provozovatele.
5. Práva a povinnosti Uživatele
5.1 Práva Uživatele
- Uživatel má právo na dodání zboží v souladu s objednávkou a těmito Podmínkami.
- Pokud je Uživatel spotřebitelem, má právo na informace a ochranu dle zákona o ochraně spotřebitele.
5.2 Povinnosti Uživatele
- Uživatel je povinen poskytnout pravdivé a úplné údaje při zadávání objednávky.
- Uživatel je povinen převzít zboží na uvedené adrese a uhradit cenu objednávky včetně dopravy.
6. Odstoupení od smlouvy
6.1 Odstoupení spotřebitelem
- Vzhledem k povaze zboží (rychle se kazící potraviny) není možné odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů, jak stanoví § 1829 občanského zákoníku, neboť se jedná o zboží, které podléhá rychlé zkáze (§ 1837 písm. d) občanského zákoníku).
6.2 Odstoupení z jiných důvodů
- Pokud zboží neodpovídá objednávce nebo je vadné, má Uživatel právo na reklamaci (viz bod 7).
- Objednávku lze zrušit před jejím potvrzením Provozovatelem kontaktováním zákaznické podpory.
7. Reklamace
7.1 Podmínky reklamace
- Reklamaci je možné uplatnit, pokud zboží neodpovídá objednávce, je poškozené nebo vykazuje vady.
- Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu po převzetí zboží na e-mail [info@hamili.cz] nebo telefonicky na čísle +420 482 311 111.
7.2 Vyřízení reklamace
- Provozovatel reklamaci vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s Uživatelem nedohodne jinak.
- V případě oprávněné reklamace má Uživatel právo na výměnu zboží, vrácení peněz nebo jinou kompenzaci dle dohody.
8. Ochrana osobních údajů
8.1 Zpracování osobních údajů
- Provozovatel zpracovává osobní údaje Uživatele v souladu s Nařízením GDPR (EU) 2016/679 a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
- Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů dostupných na Webu.
9. Závěrečná ustanovení
9.1 Změny Podmínek
- Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky měnit. Změny nabývají účinnosti dnem zveřejnění na Webu.
- Uživatel je povinen se s aktuálními Podmínkami seznámit před každou objednávkou.
9.2 Rozhodné právo a jurisdikce
- Tyto Podmínky se řídí právem České republiky.
- Veškeré spory budou řešeny před příslušným soudem v České republice.
9.3 Kontaktní údaje
Pro jakékoli dotazy či stížnosti kontaktujte:
E-mail: [info@hamili.cz]
Telefon: +420 482 311 111
9.4 Dohledový orgán
Dohled nad dodržováním povinností dle zákona o ochraně spotřebitele vykonává:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
Web: www.coi.cz